CGDI CG70 و OBDSTAR P50 ابزارهای حرفه ای و مقرون به صرفه تنظیم مجدد کیسه هوا در بازار هستند. هر دو میتوانند DTC را بخوانند، EEPROM را بخوانند و بنویسند و با نمودار سیمکشی واضح در نرمافزار، خرابی را روی نیمکت پاک کنند. تفاوت هایی بین آنها وجود دارد، اما هر دو ارزش خرید دارند.
قیمت کمی ارزان تر است پشتیبانی از داده های سقوط کیسه هوا تعمیر و تعمیر خودکار از نوع MCUMACXXX پشتیبانی می کند نرم افزار ساده است، به راحتی می توان نمودار سیم کشی را برای استفاده بررسی کرد بدون برچیدن، بدون جوشکاری و تعمیر غیر مخرب
یک ابزار مستقل، می تواند به طور مستقیم بدون کامپیوتر کار کند. از برندهای خودرو و شماره قطعات ECU بیشتر پشتیبانی می کند پشتیبانی از OBD و حالت نیمکت. بسیاری از موارد را می توان با OBD انجام داد، اگر با OBD شکست خورد، آن را روی نیمکت انجام دهید. می تواند تسلا، مازراتی و غیره را بازنشانی کیسه هوای خودروی پیشرفته انجام دهد با خرید مجوز مربوطه، مسافت پیموده شده و تنظیم مجدد نور روغن را پشتیبانی می کند از زمان به روز رسانی رایگان طولانی تر پشتیبانی می کند
بنابراین، کدام یک را انتخاب کنید بهتر است؟ این فقط به عملکرد و وسیله نقلیهای که میخواهید انجام دهید بستگی دارد.
اگر می خواهید یک ابزار ارزان قیمت و کارکرد آسان کیسه هوا بدون جداسازی و جوشکاری داشته باشید، ابزار بازنشانی ایربگ CGDI CG70 را انتخاب کنید. اگر به عملکرد تنظیم مجدد مسافت پیموده شده و نور روغن نیز نیاز دارید، ابزار بازنشانی کیسه هوای OBDSTAR P50 بهترین انتخاب است.
ویندوز 11 به شانس نیاز دارد. نسخه Home ویندوز پشتیبانی نمی شود.
راهنمای نصب فورد IDS:
1. Ford IDS-1** را نصب کنید 2. منتظر نصب Ford IDS – 1** باشید و کامپیوتر را مجددا راه اندازی کنید 3. نرم افزار فورد اورجینال VCI_ 1.0.0.10.exe را نصب کنید 4. مدیر VX و درایور IDS را در منوی VX manager "Diagnostic" نصب کنید 5. منتظر بمانید تا VX manager و نصب درایور IDS تکمیل شود 6. دستگاه VCX را وصل کرده و idspatch را نصب کنید 7. از idspatch برای باز کردن شناسه ها و شروع تشخیص استفاده کنید.
راهنمای نصب مزدا IDS:
1. mazdaids-1** را نصب کنید 2. منتظر بمانید تا نصب mazdaids – 1** کامل شود و کامپیوتر را مجددا راه اندازی کنید 3. مدیر VX و درایور IDS را در منوی VX manager "Diagnostic" نصب کنید 4. منتظر بمانید تا VX manager و نصب درایور IDS تکمیل شود 5. دستگاه VCX را وصل کرده و idspatch را نصب کنید 6. از IDspatch برای باز کردن شناسه ها و شروع تشخیص استفاده کنید.
نحوه استفاده از برنامهنویس CG FC200 ECU برای پشتیبانگیری کامل از دادههای Peugeot Partner MD1CS003 ECU EEPROM و Flash روی نیمکت 2020. بدون پوسته باز! بدون مشت!
Xhorse VVDI Key Tool Plus/VVDI2+ VVDI Prog با خواندن داده های فولکس واگن MQB IMMO برای افزودن کلیدهای جدید و انجام تمام کلیدهای گم شده در حال حاضر، در اینجا برخی از ابزارهای دستیاری را برای راحت تر کردن عملیات، کاهش خطر و صرفه جویی در زمان مرور می کنیم.
1. مهار اتصال کوتاه
تابع:
می توان از آن برای جمع آوری داده ها برای همه کلیدهای گم شده به صورت هوشمند استفاده کرد. از آسیب اتصال کوتاه یا اتصال نادرست به رایانه روی ماشین جلوگیری کنید.
دسته سیم 2.MQB پلت فرم
تابع:
در حال حاضر مجهز به درگاه و کامپیوتر BCM است.
این عمدتاً برای آزمایش روشن شدن یا برقراری ارتباط در هواپیما پس از برداشتن ابزار MQB از خودرو استفاده میشود.
3. ابزار لیفت پین - موچین و چاقوی جراحی با نوک تیز
تابع:
برای بلند کردن پین، نمودار پین بالابر را دنبال کنید
4. گیره قلاب دوبل
تابع:
بدون نیاز به جوش در هنگام استفاده، مستقیماً گیره و سپس خط بالا را وصل کنید، از لحیم کاری آویزان CPU یا چسبندگی لحیم اجتناب کنید.
ساز 5.MQB
تابع:
این CPU بعد از جدا کردن داشبورد است. برداشتن پین آسان نیست.
برای مبتدیان، توصیه می شود برای تمرین، ابزار MQB را در بازار خریداری کنند، از آسیب رساندن به پانل ابزار اصلی خودداری کنند.
6. میکروسکوپ الکترونی
تابع:
موقعیت هر پین هنگام تنظیم پین به وضوح قابل مشاهده است که برای عملکرد دقیق با موچین و چاقوی جراحی راحت است.
سلام، من یک دارنده جدید X300 DP Plus هستم، امروز آن را دریافت کردم و اولین ماژول srs خود را بازنشانی کردم، علاوه بر آن می خواهم به شما اطلاع دهم که عملکرد آندوسکوپ کار می کند، با فشار دادن برنامه پیشنهادی را دانلود می کنم. نماد را برای اولین بار، سپس فقط یک آندوسکوپ USB ارزان را وصل کرده و در اولین تلاش کار می کند.
من به شما می گویم که علت در مشاوره قبلی پاسخ این بود که سازنده دیگر از این عملکرد پشتیبانی نمی کند، اما همانطور که می بینید هنوز کار می کند.